Friday 27 January 2012

A köztársaság napja - január 26

Január 26-án az indiaiak a köztársaság megalakitását ünneplik (1950-ben volt).

Ennek alkalmából tegnap minden zárva volt, megállt az élet. Precizen a fű se nőtt. A belvárosban az India Kapunál volt egy felvonulás, de mivel az volt az érzésem, hogy ott nagyon sok ember lesz, úgy döntöttem, hogy ezt inkább kihagyjuk.

Ehelyett nagyon okos voltam. Bár Subash bácsi megmondta...
Az történt ugyanis, hogy azt gondoltam menjünk el a csajokkal megnézni az egyik játszóteret. A játszótér az egyik piacon van. Subash bácsi óva intett, ha a piac zárva van, esetleg a játszótér sem lesz nyitva. De én ennek ellenére szerencsét akartam próbálni.
Igy láttunk egy tökéletesen üres piacot. Nulla embert és sok bezárt üzletet. Plusz jópár haragos kutyát. Plusz egy csomó szemetet. Azt azért szivesen érteném, ha egy piacon nincs egy teremtett lélek sem (kivéve a kutyákat), akkor hogyan kavarog ott egy csomó szatyvaz?? Gyanús persze, hogy az előző napi nyitvatartáskor elrakták, lepréselték és a tiszteletünkre szabadon engedték.  Ja, és a játszótér is szépen le volt lakatolva.
Fotóriport mellékelve.

Piac I.
Újévi adomány maradék

Piac II.
A piac parkjának bejárata
  
A csajok azonban már rápörögtek, hogy játszótérre szeretnének menni. Subash bácsi aztán megkönyörült rajtunk és mutatott egyet. Ahol jót mulattunk. Ebben persze segitett a szép tavaszi idő is.

 
 

Minden jó, ha jó a vége.
 

No comments:

Post a Comment