Sunday 2 December 2012

Szandra megmondta

Ez egy "gyerekszájas" történet lesz, másutt úgy láttam, ilyenkor illik előre szólni. Úgyhogy én szóltam.
Szandra általában nem szivesen rajzol, de az utóbbi pár hétben rákapott. Ezt részben egy helyes apró micimacis füzetnek köszönhetjük, amit ajándékba kapott. Ebbe nagyon szivesen alkot. Egy óvodai feladatnak hála, az emberábrázolással is egyre lelkesebben foglalkozik, rajzolja a családot ezerrel.
Nemrég papirra vetette az esküvői képünket Apával.

Ime a mű
Természetesen megdicsértem, hogy nagyon szép. Óvatosan felvetettem azonban, hogy az embernek a fején, lábán, kezén kivül törzse is van.
Gyermekünk a kukacoskodó, kicsit gyenge felfogású szülőknek tartogatott pillantásával megbocsátóan végigmért, majd szépen tagoltan elmagyarázta, hogy Apa és az én törzsem is ott van a képen. A lábunk sajnos eltakarja.
Azt már tudjuk, hogy a gyerek Nobel dijas lesz, ha nagy lesz, de most úgy gondoltam, hogy talán ügyvédi vér csörgedez benne. Meg is kérdeztem. Ügyvéd leszel, ha nagy leszel? Megint a megértő pillantás: persze.
Van még kérdés?
 

2 comments: